.:BroozDownload:.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/advancedjpegcompressorshot_www.lxl.ir.jpg

بسیاری از کاربرانی که در زمینه طراحی عکس و فایل های تصویری فعالیت می کنند از نرم افزارهای کمک بهینه سازی تصاویر برای رفع مشکلات و همچنین انجام عملیات های مختلف بهینه سازی همانند کاهش حجم تصاویر نیز استفاده می کنند تا در هنگام نتیجه گیری نهایی ، تصاویر را با کیفیت مناسب و حجم خوب بدست آورند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری این توانایی را به وسیله نرم افزارهای تولید شده خود به کاربران می دهند. برنامه های بسیاری را می توان در این زمینه یافت که هر یک از ویژگی های مختلفی بر خوردار می باشند.Advanced JPEG Compressor نام نرم افزاری قدرتمند برای فشرده سازی فایل های عکس با فرمت های مختلف می باشد. به کمک این برنامه می توان علاوه بر ویژگی فرشده سازی عکس از ابزارها و امکانات دیگری نظیر ابزارهای مدیریت بر فایل های عکس ، ابزارهای ویرایشی و نمایش عکس ، افکت گذاری بر روی تصاویر و … نیز اشاره نمود. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی و مورد نیاز در زمینه کار با تصاویر دست یابند. این نرم افزار با توجه به ظاهر مناسب گرافیکی در رابط کاربری توانایی انجام امور را به آسانی به کاربران خود می دهد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری WinSoftMagic می باشد.

 



ادامه مطلب

FotoMix یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:FotoMix 8,4, توسط رامین کمالی

VSO Image Resizer v4.0.1.4 | 7.5 MB

امروزه نرم افزارهای کوچک گرافیکی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردارند زیرا این نرم افزارها با حجم کم خود قادر به انجام کارهای جالب گرافیکی هستند کارهایی که حتی نظیر آنها را میتوان در نرم افزار حرفه ای مانند فتوشاپ نیز مشاهده نمود. از همین رو امروز در fdl.loxblog.com نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا به صورت دسته جمعی سایز عکس ها را تغییر دهید. نرم افزار VSO Image Resizerیکی از محصولات معروف و پرطرفدار شرکت VSO می باشد که میتواند سایز عکس ها را به صورت گروهی تغییر دهد. آیکون این نرم افزار پس از نصب در منوی کلیک راست ایجاد می گردد که شما می توانید با انتخاب تعداد بسیار زیادی عکس و کلیک راست بر روی آنها و انتخاب آیکون نرم افزار و نیز با وارد نمودن سایز دلخواه خود اقدام به تغییر سایز آنها نمایید. البته این ساده ترین قابلیت نرم افزار می باشد زیرا در آن تنظیمات دیگری نیز قرار گرفته که با تغییر آنها می توانید به بهترین شکل ممکن سایز عکس های دلخواه خود را به صورت گروهی تغییر دهید. علاوه بر این جهت انجام سریعتر عملیات تغییر سایز تعدادی سایز پر کاربرد که در جاهای خاصی از آنها استفاده می شود از قبل در نرم افزار قرار گرفته که می توانید با انتخاب آنها خیلی سریعتر سایز عکس های خود را تعییر دهید البته خودتان نیز می توانید سایزهای دلخواهتان را به لیست سایز های آماده اضافه کنید. بعلاوه در این نرم افزار امکانات دیگری نیز قرار گرفته مانند اضافه نمودن متنی دلخواه بر روی تمام عکس ها پس از تغییر سایز ، امکان اضافه نمودن افکتهای زیبا بر روی عکسها ، امکان ویرایش تصویر قبل از تغییر سایز و بسیاری از امکانات دیگر که قطعآ پس از کار با نرم افزار با آنها آشناخواهید شد.

دانلود از Fileserver و Hotfile در ادامه مطلب

———————————————–



ادامه مطلب

Adobe Photoshop CS5 12.0.1 RePack Portable (06.12.2010) | 214 MB

دانلود از چهار سرور مختلف در ادامه مطلب



ادامه مطلب

 Benvista PhotoZoom

عکس هایی که توسط دوربین گرفته یا به وسیله ی گرافیست ها در کامپیوتر طراحی می شوند هر یک دارای اندازه ای مشخص می باشند و این یعنی ممکن است برخی از تصاویر سایزی کوچکتر از آن چیزی داشته باشند که ما قصد استفاده اش را داریم . البته برنامه های بسیاری برای تغییر سایز ساخته شده و البته امکان آن در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ نیز وجود دارد اما نکته مهم افت کیفیتی است که پس از بزرگ کردن یک عکس کوچک به وجود می آید .

 

Benvista PhotoZoom Pro نام نرم افزاری است بسیار کاربردی و البته حرفه ای که به منظور تغییر سایز تصاویر با بالاترین دقت و کم ترین افت کیفیت طراحی شده است .این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی S-Spline امکان بزرگنمایی کردن عکس ها را با نتایجی خارق العاده برایتان فراهم می سازد . جایی که ابزارهای مشابه از ساخت تصاویر بیش از ۳۰۰۰۰۰ در ۳۰۰۰۰۰ پیکسل عاجزند Benvista PhotoZoom Pro بر روی ابعادی بزرگتر از ۱ میلیون پیکسل تمرکز کرده است بنابراین چنین نرم افزاری می تواند یکی ایده آل ترین ابزارهایی باشد که یک گرافیست برای بزرگتر کردن تصاویر به آن احتیاج دارد .

 

ویژگی های کلیدی :
– بهره گیری از الگوریتم S-Spline
– کم ترین افت کیفیت نسبت به برنامه های مشابه پس از بزرگنمایی نمودن تصاویر
– ابزار حرفه ای بهبود میزان سازی
– کم کردن حجم تصاویر دیجیتال JPEG با استفاده از هنر فشرده سازی
– پشتیبانی از سی پی یو های چند هسته ای
– قابلیت استفاده به صورت جداگانه و یا با نصب به صورت پلاگین بر روی فتوشاپ
– بزرگ کردن اندازه ی عکس ها تا بیش از ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل
– حجم نسبتا پایین
– و …

 

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :